1 december

nån mer än jag som tycker att tiden går väldigt fort nu?
iaf, idag var det en seg måndag + att jag fick ny engelska läxa, ny matte läxa och fick veta att vi
har NO prov på fredag om syror och baser. men jag tycker faktist inte de är så jätte svårt.
JAG VILL KLIPPA MIG NUUUUUUUUUUUU, jag har fått kluvna toppar och jag vill ha mer uppklippt och mer snelugg.
men jag måste vänta enda till jullovet =(
nu ska jag do something else, ikväll ska jag köpa godis, och jag vet itne om det blir grottan ikväll vi får se.

peace friends


jag lägger in världens sexigaste bild på mig och emma


Kommentarer
Postat av: emma

tur att vi ser ut som människor också<3<33<3

2008-12-03 @ 12:14:45
URL: http://nothinglikeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0