boken

haha nu har jag läst ut boken, det tog bara typ en timme :)
det känns bra att jag har fått det gjort, så nu är det bara bokrecensionen kvar, och ett gramatik prov på torsdag tror jag.
jag kommer nog inte att börja med recensionen förän på söndag.

boken var ganska konstig, den var att hon skrev i sin dagbok och att det var det man fick läsa. det började med att hon var en snäll tjej som inte hade några vänner och var kär i en kille. sen blir hon kompis med dom 2 tuffa tjejerna bara för att dom tyckte att hon hade snygga skor. sen började hon att röka, dricka och snatta saker bara för att killen hon var kär i skulle upptäcka henne.
sen blir hon ihop med en kille i nian som hon ändå inte är kär i, hon ville typ bara prova hångla med nån och ha en kille.
sen börjar det en ny tjej i hennes klass som typ kom från afrika. då började dom "tuffa" tjejerna att mobba henne och kalla hon för hora. men sen blir hon kompis med afrikanen och dom blir typ bästa vänner.


haha, jag tycker inte den var så jätte bra, det hände olika saker typ hela tiden, först skrev hon typ i sin dagbok sen skrev hon igen flera dagar efter. så det hände ganska mycket på samma gång.
men nu ska jag gå

hooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0