tuesday

hejsan alla glada och ikket glada och nån där mitt emellan.
2 dagar kvar tills det blir jullov! och 8 dagar kvar till jul, jag känner hur jag måste
pallra mig ner till stan och köpa julklappar jag hoppas att jag ska kunna få mig dit
på fredag när vi är lediga så kan man ju gå på dan så slipper man fara dit när alla andra
är där. idag har skoldagen gått ganska fort för att vara en tisdag, men den gick endå inte
snabbt. nej det var nog allt jag hade att säga idag, haha :) men det är bråda dagar mycket
att stå i. så nu ska jag kolla vad man ska tänkas ha för kläder imorgon, VI HÖRS

och sandra du kan köpa den här åt mig i julklapp, den finns på gina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0