tjaooooooooo

förlåt för att jag aldrig bloggar men jag har bara inte orkat jusst nu (A)
men iaf, idag ska jag baka knäck för jag måste stå på skyltsöndag imorgon med klassen, inte så jätte kul men.
nu är det snö överallt, det har snöat typ varje dag nu och jag hatar vintern, de är bara kallt och mörkt. JAG VILL HA SOMMAR!
det ändå som är bra med vinter är att de är jul, har redan skrivit min önskelista =)
nej nu ska jag nog spela lite harry potter och den flammande bägaren :D
jag har faktist kommit ganska långt i de, nu ska jag bara ha några till trekamps sköldar för att kunna komma till labyrinten, om de är nån som vet vart de finns några skriv dåååååå =)



/tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0