äntligen fredag

nu är fredagen kommen som jag har väntat på, ska bli skönt att sova ut på morgonen och vara uppe längre. idag har det typ varit förjävligt på skolan, vi hade orientering på gympan och jag hade inte dom perfekta skorna för det, hade mina gammla converse som det är hål i hälarna på.. så det var ju inte så bra att gå med dom ute i den blöta skogen. men sen fick jag låna nya sockar av josse för jag hade glömt egna, men det gav inte så mycket att jag lånade dom för när jag hade gått några steg var dom lika blöta som dom förra så jag fick gå blöt om fötterna resten av dagen, men men. imorgon blir det nog linnea hela dagen sen får vi väll se vad som händer på söndag men vi får höres.


/tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0