onsdag

skönt att bli av med allt skrot. och tro det eller ej men jag hittade godis i alla grejer som var från juni, endel gick faktist att äta. snart klar med allt skrot jag har på mitt golv, nu ligger nästan allt i flyttkartonger som sen ska till soptippen,men idag på skolan fick vi sluta efter lunch för egentligen har vi slöjd efter, men våran slöjdlärare skulle typ vara borta idag så då fick vi fara hem istället, väldigt skönt. så när jag komme hem gjorde jag varma macker och satte mig och såg mysteriet på greveholm. sen ska jag nog plugga fysik och spanska, jätte kul. men sånt är livet. igår fick jag en parfym av mamma, tack mamma<3, och nu är pappa och köper en ny tv till mig, tack pappa<3 och vi får väll se om det blir grottan ikväll, tror inte det blir det, men vi får väll se

/tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0