trög torsdag

idag blev det en väldigt seg morgon höll på somna om flera gånger, men efter ett tag tog jag steget och klev upp ur sängen. var tvungen att skynda mig ganska så mycket, hade inte mycket tid på mig. + att vi skulle cykla till ske-hamn och ha simmning, inte kul. men man måste ju. men när jag skulle packa alla grejer så hittade jag inte min bikini som jag tänkte ha. jag sprang runt i hela huset men jag hittade den inte, men efter ett tag tog jag en annan bikini överdel, men då hittade jag inte underdelen, men sen kom jag på att den hängde där ute, så jag sprang ut för att hämta den men då hade den typ mögla :S så då fick jag ta en annan som inte var så fin, men jag hade ändå shorts så man såg dom inte som tur var. men sen var jag redo att fara. jag kom typ 5 - 10 minuter sent till pia, sen skulle vi cykla till agnes sen mimmi sen linda, så vi var tvungen att cykla gärnet i alla uppförsbackar och allt, men simmningen blev roligare än jag tänkte, vi behövde inte simma några längder vi skulle ha livräddnding, jag skulle rädda linda och linda mig. det gick ju kanon. men sen var det bara att cykla gärnet tillbaka tiill skolan igen. det var ju inte lika kul. men nu ska jag nog göra läxan sen kanske grottan, vi får se.


/tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0