jag har tråkigt

snodde den från pia :)

1. Hur lång är du? ingen aning
2. Vad vill du bli när du blir stor? vem vill inte bli rik?
3. Vad pluggar du? allt mellan himmel och jord
4. Har du långt hår? skulle jag inte påstå
5. Vilken hårfärg har du? typ ljus brunt
6. Sminkar du dig? jo
7. Använder du läppsyl? ja, när det behövs
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? lite olika
9. Har du kysst någon idag? nepp

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda är väl bra för det mesta
3. Hur måga syskon har du? en storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? det minns jag inte
5. Vilken mat lagade din pappa senast? makaroner och korv (det äckligaste jag har ätit på länge)
6. Hur många ställen har du bott på? 2
7. Vem i din familj stör du dig mest på? det är lite olika
8. Vilken familjemedlem är snällast? doris <3
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? jag var på stan med sandra i onsdags tror jag

KOMPISAR:
1. När var du senast med någon kompis? för en timme sen ungefär
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? pia :)
3. Har du kysst nån kompis? skulle inte tro det
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? njaa
5. Vem har du varit kompis med längst? emma eller agnes :)
6. Vem känner dig bäst? det vet jag faktist inte
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? har aldrig varit osams med nån, bara varit sur
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? nej, inte snällt
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nejdå

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? långt linne, oversize tröja & leggings
2. Har du bytt om idag? bara satt på mig mjukisbyxor
3. Favorittröja? har många favoriter
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? inget som är speciellt sexigt
5. Har du gett bort kläder nån gång? många gånger
7. Har du handlat kläder genom internet? jajemen
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? jag brukar inte ha det samtalsämnet
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? byxor som skär in i stjärtskåran
10. Vad använder du för skor? jusst nu använder jag mina tygskor

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? joho du
2. Klä dig annorlunda? ja men skulle inte vilja
3. Vara dig själv? aarå
4. Visa dig i bikini/badbyxor? självklart
5. Fisa inför din flickvän/pojkvän? har ingen pojkvän
6. Pierca dig: aa
7. Ge dig på utmaningar? jo
8. Ha sex på offentlig plats? nej det skulle jag verkligen inte
9. Vara mogen? alltid
10. Äta små kryp? har druckit upp en myra en gång när jag skulle göra en kärleksdrink

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? ursviksskolan
2. Vad heter din favoritlärare? har ingen favorit men pontus är trevlig
3. Vad är ditt favoritämne? gympa
4. Snyggste läraren på skolan? eilert
5. Fulaste läraren på skolan? staffan
6. Tråkigaste ämnet? matte såklart
7. Har du skolkat mycket senaste året? nej jag är en duktig flicka
8. Hur tar du dig till skolan? cyklar med mina friska ben

NÅGON:
Som förstår dig: mina kompisar
Som du saknar: emma & victoria :(
Som du längtar efter: emma & victoria :(
Som du hatar: det är ett antal

VEM:
Kramade dig senast: minns inte
Pussade dig senast: a boy
Var hos dig senast: klirissa
Var du hemma hos senast: linnea eller pia?
Ringde dig senast: klara
Ringde du senast: sandra

JAG:
är singel: joorå
Saknar någon just nu: jojje
Är rädd för att bli övergiven: jodå
Svär ofta: jo när det behövs
Sjunger i duschen: aa
Är en morgonpigg person: haha nej
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej det tror jag inte
Är kär i kärleken: nja
Skrattar åt mina egna skämt: jo det kan hända ibland
Vill ha barn: jo senare i livet

HAR DU:
Piercingar: öronen
Syskon: en underbar syster
Pojk/flickvän: nepp
Jobb: det väntar jag med
För många vänner: kan aldrig bli för många
Rymt hemifrån: förr ja
Färgat håret: joo
Bra självförtroende: nja
Sagt jag älskar dig till någon: klart jag har
Varit kär: aa
Gjort något olagligt: jo jag styckade kattjäveln, fasst om det är olagligt eller inte vet jag inte
Somnat i skolan: skulle inte vara så lätt i våran damp klass
Brutit ett ben: inte ben som man går på, men nyckelben
Tappat bort mig i min hemstad: jo
Sett en fallande stjärna och önskat: ja men min önskan har inte uppfyllts, jag väntar?
Varit otrogen: ne
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: yes
Smugit ut utan lov: ja tror det (förlåt mamma)
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja (förlåt mamma)
En hemlighet som ingen annan vet: ja
Varit på blind date: nja, brukar inte gå på date
Sovit en hel dag: no
Somnat gråtandes: jo det har jag

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegeln: varje dag
Ha ångest: njaaaaa
Drömma mardrömmar: jo kan hända
Klä dig i svart: har nog alltid nått svart
Hata folk: ja tyvär
Lita på folk: jo

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: doris min älsklings katt
Fick dig att gråta: har inte gråtit på en längre tid, så jag minns inte
Du delande en dricka med: mimmi tror jag
Skrek på dig: det var nog mamma eller pappa
Du fick sms från: måns

Hoppas det var jätte trevligt att läsa!

Kommentarer
Postat av: hea

mycke roligt att läsa, fick skratta också :)

Men Fanny... jag undrar lite över katten du styckade?!

2009-04-20 @ 22:14:29
URL: http://healina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0