Ja

1. Vad är de första du gör då du kliver upp på morronen? kollar på klockan

2. När va du ute och sprang sist?
när vi hade konditionstest på skolan

3. Vad längtar du mest till just nu? att sommaren ska komma tillbaka

4. Vad längtar du minst till just nu? skola..............

5. Har en dröm gått i uppfyllelse?
hmm...

6. Vilken tv-serie är bäst?
har faktist ingen favorit

7. Vad åt du senast?
godis

8. Vad drack du senast?
cola<3

9. Vad är du mest rädd för i hela världen?
jag har ingen aning

10. Vad har du för färg på ditt påslakan? typ alla färger

11. Är du mörkrädd? vem är inte?

12. Tänt eller släckt när du ska sova? släckt såklart

13. Havet eller pool? båda=)

14. Sjunger du ofta? nej, ingen vacker ton

15. Är du höjdrädd?
jaa typ

16. Vad var det senaste som fick dig att skratta?
jag minns inte

17. Har du sett din bästa vän gråta? har ingen riktigt bästavän, men mina närmsta kompisar så ja

18. Vilka länder har du varit i?
turkiet2ggr, spanien 2ggr, finland, grekland, thailand, domenikanska republiken, frankrike

19. Har du kul? inte alls

20. Vem skrev du senast med på msn?
sandra tror jag

21. Va står de i ditt 20:de sms uppifrån?
jahaja:)

22. Vem ringde du senast?
sandra

23. Vem ringde dig senast?
emil

24. Vem är längst ner på samtalslistan?
emma p

25. Vad ska du göra nu? spela sims skulle jag tro

Kommentarer
Postat av: pia

sv; ofta:O

2009-08-19 @ 17:02:34
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0