jobbig skoldag

gud vilken jobbig dag, jag slutade iallfall 4 och hade hemkunskap sista lektionen, så jag var inte särskilt hungrig. då bestämde sig jag,mimmi och agnes att fara hem till mimmi och umgås. vi spelade först mariokart, sen spelade vi lite wii fit. jag kan ju säga att jag inte var särskilt bra på det. men det var ju faktist första gången. imorgon är det tisdag och då har vi gympa första lektionen, vi har ide (L). jag och tjejorna brukar alltid köra yoga då haha :) med mimmi som lärare. nej nu ska jag skärpa mig och vara duktig i skolan med att plugga till ett no prov. hej då =)

ni kan få drömma er bort med den här låten och våran lilla ponny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0