11 januari

hejsan alla, jag vet att jag inte har bloggat på länge men det är för att jag har haft fullt upp.

- i torsdags var jag med brudarna och spelade in en film ( benn3 hemmaspecial ) vi får väl se vad som händer med den sen.

- i fredags gick jag på stan med emma det var najsit, vi käka på subway sjukt gott, köpte bara ett spets linne eftersom mina pengar börjar ta slut... sen på kvällen sov jag hos pia med brudarna det var trevligt.

- kom hem kring 2 från pia, satte mig vid datorn sen städade jag mitt rum för att vi skulle få främmen av emil och olov. dom kom vid 5, åt här osv.

- idag har jag bara tagit det lugnt, sett på tv och så. och nu försöker jag hitta några kläder att ha imorgon på skolan. ska bli tråkigt att börja om igen och vänta till sommarlovet, menmen. efter skolan imorgon ska jag vara med min trevliga kompis vid namn linnea, hon är fin hon. vi kommer nog att hitta på nånting skojsigt. men nu ska jag fortsätta med mitt letande på kläder.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0