fredag

jag vet att jag inte har bloggat i veckan, men jag har jätte trött hela veckan. har ingen aning varför. för jag har faktist lagt mig i tid, menmen. idag har jag inte gjort så mycket, kvällen har gått ut på att äta godis och se på film. jag har nästan sett på film hela veckan, och då har jag sett på dom här filmerna: livet enligt rosa, eva & adam, säg att du älskar mig och bert. men jag är väldigt sugen på att se ebba & didrik, den är ju faktist bra =) ska nog ta och ladda ner den. imorgon ska jag kanske på stan med sandra, och på kvällen ska jag typ vara med affe :) men nu ska jag fortsätta att se på nån annan film tror jag. men vi höres.


här kan ni kolla på en dans som är med i filmen med det lilla bitch gänget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0