yo

nu har jag varit med linnea, ätit och tagit bort sminket nu återstår bara tandborstningen. jag måste egentligen sova nu om jag ska orka upp imorgon, jag börjar 8 imorgon och gympa första lektionen. men det ska nog gå bra om jag får mig upp på morgonen. jag har bestämt vad jag ska ha imorgon också, det blir jeans med en svart tröja med öppen rygg. jens passar alla dagar i veckan, dte är bra. men nu ska jag gå och borsta tänderna. kan passa på att göra en dagens!

Dagens frukost: en macka
Dagens låt: T.I feat Justin Timberlake - Dead And Gone
Dagens dusch: ingen idag
Dagens frisyr: utsläppt med en klämma i luggen
Dagens händelse: skolan började
Dagens planer: borsta tänderna och sova
Dagens vill ha: sommar!
Dagens saknad: sommaren & bruna ben
Dagens drog: bullens pussar
Dagens tråkigaste: ingen aning
Dagens finaste: bullen
Dagens önskan:
att det blev sommar
Dagens måste: sova
Dagens dricka: julmust
Dagens mat: skolans bajsmat, enbillys & spagetti & köttfärssås, mackor
Dagens sjuka: sommar sjukan
Dagens kärlek: bullen & doris <3
Dagens mående: jo jag mår bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0