Har tråkigt

Snodde den från pia :)

någon som förstår dig: mina väninnor
någon som du saknar: emma!!!!!
någon som du längtar efter: emma!!!!!
någon som du hatar: hatar ingen jusst nu
vem kramade dig senast: det vet jag faktist inte
pussade dig senast: min äckliga hund
vem ringde dig senast: mamma
vem ringde du senast: agnes
vem var hemma hos dig senast: pia och linda
vem var du hemma hos senast: pilli
har du några kärleksproblem: nja jag vet inte
har du ätit något idag: jajemen
har du pratat med någon idag: jajemen
har du gråtit idag: nejdå
har du skrattat idag: haha ja, särskilt när josse misslyckades när hon skulle spotta i en karusell :D
hur lång är du: 1.63
hur mycket väger du: 47

Jag:
Är singel: jajemen
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: nja
Svär ofta: haha ja
Sjunger i duschen: aa ibland
Är en morgonperson: nej, hatar att vakna
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nejdu
Är kär i kärleken: nja
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja ibland
Vill ha barn: i framtiden
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: tror inte det

Har du:
Glasögon/linser:
Piercingar: öronen
Syskon: sandra
Pojk/flickvän: nepp
Jobb: nej, det tackar jag gud för
För många vänner: kan man inte ha
Rymt hemifrån: ja, men inte långt
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: ibland
Dagens skämt: haha jag vet inte:)
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Gjort något olagligt: ja
Somnat i skolan: nej
Brutit ett ben: nyckelben
Tappat bort mig i min hemstad: haha ja
Sett en fallande stjärna och önskat: ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: tror inte det
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nästan

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: varje dag
Ha ångest: jag vet inte
Drömma mardrömmar: inte så ofta
Klä dig i svart: typ varje dag
Lita på folk: ofta

Sista personen som:
Sov i din säng: haha pappa
Fick dig att gråta: mamma
Du delade en dricka med: linda tror jag
Skrek på dig: mamma säkert
Du fick sms från: don

Kommentarer
Postat av: emma

jag saknar dej!

2009-07-05 @ 13:23:00
URL: http://nothinglikeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0