Bloody hell

I fredags var jag på party och hade kul tills vi skulle fara hem och jag märkte att min kära iphone inte låg i jackfickan.. Var helt säker på att jag lagt den där, så vi provade att ringa på den och den var avstängd. Jag trodde då det värsta, att nån jävel hade snott den, jag ville dö. Jag levde utan min mobil i en natt och jag vet nu att ett liv utan iphone är inget liv. Som tur var hittade dom jag var hos mobilen på morgonen i en låda!??! nån hade alltså tagit den ur min jacka och lagt den i en jävla låda??? Så jag grät och var självmordsbenägen i onödan. Det var ett jätteroligt skämt du som gjorde det. Imorgon är det skola igen och jag har hälsosamtal direkt på morgonen, känns kul.

                                        Vi ska aldrig vara ifrån varandra igen♥♥
                                           

Kommentarer
Postat av: Mor

..och imorrn åker mamsen bort så då blir det ännu mer tårar för stackars fansan

2012-02-06 @ 18:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0