Fuck stressen yo

Idag for jag på stan med min vän emma som jag inte varit med på väldigt länge. Fick bara med mig smink hem och ett par nya solglasögon eftersom mina är spårlöst försvunna. Vi tog oss också en date på wook & roll och satan vad mycket mat vi fick. Visste inte om jag behövde spy, skita eller dö när vi gick därifrån. Som tur är klarade jag mig från alla alternativen.
 
Vaknade igår med att min hals strejkade och det har fan inte blivit bättre. Nu ligger jag här med död hals och dött huvud, gud förbannat. Ska se till att jag är frisk innan fredag iaf så jag kan festa. Nu ska jag lägga mig i fåtöljen och se titanic och tycka synd om mig själv, älskar titanic och leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0