Helgen

Är ju inte så effektiv på blogga, men kan säga lite kort vad jag har gjort.
 
Torsdag-I torsdags var det tänkt att grilla på kanot med sofia, fellan, linnea, mette, emil och maria. Istället satt vi och pratade till det blev kallt. Då for vi hem till mette och fortsatte prata där tills det var dags att fara hem.
 
Fredag-Hade lite problem att bestämma mig vars jag skulle vara på midsommar, men tillslut blev det att jag for till byske med mette, linnea och emil. Det var rätt så dött där när vi kom dit, men blev bättre ju senare det blev. Avslutade kvällen i hannes jacuzzi och sov sen där. Tog tyvärr inga kort som vanligt.
 
Lördag-Kom hem vid 6 från byske och for sen och grillade med några brudar och grabbar på rovön. Det var jävligt mycket mygg och andra äckliga insekter, men det var trevligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0