Hatar simning, spanska och nille

Skolan var rätt dryg idag, hände inget kul. Hade spanska också och jag mår psykiskt dåligt av det. Efter middan tog jag mig en liten powernap, det var jävligt skönt. Jag har fan blivit besatt av en kille som heter pewdiepie på youtube. Han gör filmen när han spelar amnesia och sånt skit och sitter och pratar samtidigt. Jag tycker han är rolig, fast ibland lite jobbig.

Nu har jag smörjt in mig med lite brun utan sol så mina klasskamrater inte blir bländade imorgon för vi har jävla bad på gympan. Jag hatar att simma, jag hatar att visa min sexiga kropp och jag hatar våran gympalärare nille, helvete.

                  Här är han, ni kan ju kolla in han på youtube och se om ni tycker det är kul.
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0