Bara 20 dagar kvar till december

I fredags hade jag en riktig myskväll med mom and dad. Efter skolan for jag och pappa till hemmakväll och hyrde film och sen köpte vi hem kinamat. På kvällen såg jag och mamma filmen Psych 9. Den var väldigt konstig och man förstod inte om hon drömde eller om det var på riktigt ibland. Igår var jag med världens bästa hannes. Vi såg Johan falk barninfiltratören. Det var mycket action och spänning i den, ett tips från mig.
 
Nu är helgen över och imorgon är det skola igen, börjar fan gråta. Längtar så jävla mycket till december och julen. Det är så mysigt att börja dagen med ett avsnitt av julkalendern hihi. Lucia är en av mina favoritdagar på året. Jag älskar verkligen luciatåg, tycker det är så fint med alla ljus och alla jullåtar. Nu började jag tänka jättemycket på lucia. Här är darin när han sjöng på lucitåget på svt, jätteduktig darin. Jag hade väldigt gärna velat vara där kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Mor

Kan inte du lussa för mig i år? Men inte så jättetidigt tack!

Svar: jo om jag får allt på önskelistan
Fanny Lindahl

2012-11-11 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0