söndag

idag har jag varit på släkt träff det var tråkigt som fan. men allt kan ju
inte vara roligt här i livet :) annars har jag bara spelat gta och ätit godis.
imorgon bär det av till frissan. jag hoppas att jag inte behöver klippa av
så mycket på topparna eftersom det är så nött, ni får se resultatet sen.
jag har tänkt klippa upp det lite mer, göra mer snelugg och bara klippa
topparna på längden. annars så saknar jag tjejorna ( linda,agnes, pia )
vars håller ni hus? va med mig snart. men nu ska jag spela halo, det var
jätte länge sen sist =D man kan ju hoppas att det inte laggar allt för mycket
på grund av allt skit som jag har på datorn. men vi synes imorgon.

hej då =)

om ni har nått tips hur man kan göra i gta så säg till ;)


Kommentarer
Postat av: pia

vi måste hitta på nått snart!

2008-12-30 @ 12:12:36
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0