cheez ballz

Yo people , nu är emma här och gästbloggar !
Alltså , jag kan väl inte vara ensam om att tycka att
 fanny är otroligt dålig på att skriva här ?
Eftersom att jag läser hennes blogg minst tre gånger per dag kan ni ju tänka er att jag tjatar ganska mycket på henne ,
men som ni märker verkar det inte ge speciellt mycket .
Just nu sitter jag här hos henne och ser top model samtidigt som jag skriver .
Cheez ballz och cola är också tillgängligt ;)
( min blogg hittar ni btw på nothinglikeu.blogg.se=) )

Men aja , nu ska jag gitta från datorn , pussar !

Kommentarer
Postat av: agnes,

fanny börja skriva oftare!!!!!!!!

2008-09-24 @ 14:58:04
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0