fredag kväll

När jag kom hem från skolan for jag på coop och där köpte jag godis eftersom det var 3.90, och pappa köpte cheez ballz. Jag har nyss ätit det och sett på rosa the movie. Det var jätte länge sen jag såg den och ibland måste man ju kolla på våran lilla kändis ;) (poa hästen). Men nu ska jag se på LA ink sen ska jag typ sova. Jag skriver imorgon, tjao

                               hästen i rampljuset                                                         


hästen hemma


nu blev mamma glad

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken tur att vi iaf har en i familjen som är kändis!

2009-02-20 @ 23:57:07
Postat av: agnes

svar: ahah jaha(A)

2009-02-21 @ 19:30:11
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0