Lucia

Har lussat hela dagen idag på skolan. Först for vi till forsslunds och fick typ 1000kr och en paradisask, sen lussade vi på skolan med luciakören, sen for vi till ålderdomshemmet och sjöng 6 gånger på olika ställen.

 Jag var lucia och fick stearin ungefär överallt. Det gjorde inte så ont som alla sa, men var jävligt jobbigt när det rann nedför ögat. Mitt hår hade stearin fulla baksidan och när jag skulle försöka få bort det, var det nära att jag tog fram rakapparaten. Nu är nästan allt borta som tur är, men lite hår har nog fallit av.

Här ser ni bara en liten del av allt stearin.

Kommentarer
Postat av: agnes

åh nice.. va kul att du var lucia:D

2010-12-13 @ 16:16:22
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0