Harry P, min kille ikväll

Hejsan svejsan. Imorgon väntas den sista dagen på jobbet!! Vi städerskor ska då få tårta till fikat och sen gå och äta på kungsgrillen på lunchen. känns både bra och dåligt att sluta. Vill fortsätta jobba och få pengar samtidigt som jag vill vara ledig. Ska dock inte säga att jag vill jobba mer om dom skulle fråga mig mamma.
 
Ska bara njuta av den sista veckan jag är ledig innan skolan börjar, skola fyfan. Ska iallafall bli kul att träffa polarna varje dag igen och se hur den nya klassen är. Längtar dock inte till allt plugg och det värta av allt, spanskan. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar det och hur dålig jag är. Börjar ju samhälls-media nu så det kommer nog inte vara lika jobbigt plugg som vanliga samhälls skulle jag tro och hoppas.
 
Längtar tills jag ska gå och sova. Då ska jag lägga mig i sängen och se harry potter som var alldeles för länge sen. Har saknat harry och hans vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0