Greveholm nummer 2

Hej fannyli här. Nu har det äntligen blivit decembermånad och jag njuter. Kan dock inte njuta så jättemycket för skolan tar död på mig. Är iallafall glad att julkalendern har börjat hihi. Hitills tycker jag den är bra! men det är sämst skådespelare. Den lilla killen med glasögon (kommer inte på vad han heter) är jävligt dålig och töntig, saknar ivar. Sagas killkompis med långt hår är också världens dåligaste skådespelare. Till och med jag hade varit bättre än han.
 
Det är tur att Sean och Staffan är med, det är dom som gör hela julkalendern. Just nu har det inte hänt så mycket i den. Jag hoppas att den blir mer spännande, men det brukar dom ju bli. Nej nu ska jag duscha sen ska jag fan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0