Umeå shoppingen

 
 
Jag hade ju sagt att jag inte skulle köpa några fler skor på ett tag. Blev så att jag kom hem med 2 par istället.
 
Ett gulligt spets-linne från monki som jag köpte på rean för 100kr
 
En tröja som funnits jättelänge på bikbok och som jag kollat på, men har inte velat köpa den eftersom den kostade 500kr. Hittade den på rean idag för halva priset!
Gulligt räfflat linne från monki
 
Hittade det här linnet också på rean. Hittade ovanligt mycket på rea idag känner jag. Det här kommer från gina med en rosett-rygg.
 
Bustiern köpte jag utan att prova och provade den nyss här hemma. Den var väldigt tight och man rymmer verkligen ingen bh under den. Resultatet var en väldigt tillplattad tisse. Hade också sagt att jag inte skulle köpa mer shorts, men ett par svarta virkade shorts var behöveligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0