Sommarlov, fest, brudar och hångel

Jomen hej. Har varit lite inaktiv på bloggen ett tag, inte så ovanligt kanske. Nu är det iallafall äntligen sommarlov, känns förjävla bra. På skolavslutningen for klassen och åt middag tillsammans sen hem till mig för förfest. Hade en kung sista kväll med klassen. Känns tråkigt att vi ska splittras, men samtidigt kul att få en ny klass.

I fredags blev det förfest hos mig igen med linda, josse och agnes. Sen for vi till stan och spenderade resten av kvällen där. I förrgår fick jag frågan om jag kunde jobba onsdag, torsdag, fredag den här veckan. Det var fan det sista jag ville, men hade inget val. Ska jobba 3 dagar nästa vecka också fyfan. Det finns fan inget tråkigare än att städa.

Några bilder från helgen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0