Festtjejerna

Snart är skolan äntligen slut, kunde inte kännas bättre. Ska njuta varje dag av sommarlovet för att inte behöva stiga upp tidigt. Jag är lika dålig som vanligt med att uppdatera. Har inte gjort så mycket förutom att jag var och festade i fredags. Var egentligen tänkt att jag skulle fara med några brudar från ursviken, men alla bangade ur och jag blev ensam kvar. Som tur är har jag ju min sexiga kompis alicia som ställde upp och följde med, love you girl.

Använde mina nya svarta klackar också för första gången och tror ni inte att dom ska gå sönder, jävla skit. Remmen som ska sitta runt benet lossnade från skon, men som tur är går det att laga.


Kommentarer
Postat av: janne

satan så snygga<3

2012-06-04 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0