My friends are in the bathroom getting higher than the Empire State

Heeeej har ni saknat mig?? gissar på nej. Kommer fan inte ihåg vad jag har gjort sen sist jag skrev, men jag kommer ihåg att jag har ätit middag hos fellan med alla björkare, riktigt trevligt hade vi. I lördags for jag, alicia, julia, petra och sara och grillade med några grabbar på alhem, väldigt kul. Fast det blev lite kallt på kvällskvisten. Hur som haver så är jag jävligt glad över att det är långhelg! sjukt skönt. 

Imorgon mina vänner har min klass bestämt sig för att ha en klassfest! efter 1 års tid så blir det av haha. Så imorgon beger sig ungefär hela klassen sig till Anton Ö för lite festligheter. Hoppas bara inte jag måste vara nykter för då kommer jag strypa nån på festen.

Här har vi amandas bild från middan hos fellan.


Bild från grillningen i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0