6 dagar kvar

tänk, det är bara 6 dagar kvar tills skolan börjar och jag har inte gjort ett skit. det som jag hade planerat att jag skulle göra på lovet har inte blivit av. men jag har ju iaf 6 dagar på mig. och av mina 2000 kr är det bara kvar 1000 + 200 kr på h&m, när man har mycket pengar så vill man bara köpa köpa köpa och då blir allting slut så fort. men nu ska jag skärpa mig och spara lite, och i födelsedags present ska jag nog bara önska mig pengar, då är det bara att gå och köpa vad jag vill. men igentligen så behöver jag en ny mobil men det får vänta, jag överlever nog. nej nu ska jag gå och spela harry potter med doris som ligger i min säng och ser så gosig ut.



tiita, den här bilden togs för prick 2 år sen men hon är fortfarande lika fin <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0