Pottermore, en hemsida for alla potterlovers


Nu har ju pottermore kommit (säkert för länge sen, men jag har inte varit så aktiv på harry potter fronten den senaste tiden) och det är jättekul! Det är en hemsida för alla oss som älskar harry och hans vänner. Jag fattar inte så mycket av den, men det jag vet är att man går igenom alla harryböcker och samlar saker man hittar på alla kapitel tex trollkarskort och lite annat smått och gott. Man kan också duellera med andra och göra trolldrycker.

Jag ville såklart hamna i Gryffindor, men jag blev i Slytherin. Fast det är inte så tokigt det heller. Nu kan jag passa på att ragga på Draco också eftersom harry brukar jag vara med på fritiden ändå.

Om ni vill bli vän med mig heter jag Flooflight28908 ps, inte jag som valt det där jävla namnet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://youtu.be/9QlTxNTfN1E

2012-05-08 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0