Lurad på tradera

Hejhej nu har jag nyss kommit hem från en dag på stranden med sandra och mamma. Det var då inte så mycket sol som vi hoppas tyvärr.
 
Såg också nu att dom beiga skorna som jag köpt på tradera troligtvis inte kommer att komma. Det är flera som har skrivit att dom betalat med inte fått sin vara av snubben som lagt ut annonsen. Han har troligtvis lagt ut allt på samma gång för att dom har skrivit både idag och igår att dom inte fått det dom har betalat. Det var då åt fan, ville verkligen ha dom skorna. Tur att jag bara betalade en hundring annars hade jag blivit förbannad och skjutit jäveln.
 
Nu har jag tagit mig ett fotbad och ska börja se sons of anarchy bara för att sandra och hannes säger att det är så bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0