PDOL

I torsdags kom mitt the sims, så ni kan ju gissa vad jag har gjort dom senaste dagarna. Det är väldigt kul och fattar inte hur jag kunnat levt utan det så länge. Just nu sitter jag och laddar hem kläder, möbler och dylikt.
 
I Lördags for jag ju som sagt på PDOL med alicia och julia. Hade jättekul med mina tjejor. Tyvärr hände det värsta som inte får hända. När jag satt på bussen påväg till piteå kom jag på, fan jag har glömt spriten hemma. Var nära på gråta, spy och hoppa ut genom fönstret. Som tur var fick jag lite av min hjälte hannes♥ Var egentligen tänkt att jag skulle övernatta i piteå, men blev att jag for till byske istället. Nu är det bara att vänta till nästa år. Då är jag jävlart 18 och då ska jag inte glömma spriten hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0