Stadsfest och mys

Nu är stadsfesten över och det var inte riktigt någon höjdare i år enligt mig. Var där igår och började med förfest hos robin med linda, pia och agnes. Sen drog vi vidare till stan för att se maggio. Gillar inte hon och såg inte så mycket av hon heller. blev så att jag, pia och agnes skildes på något vis så jag fortsatte kvällen med julia, alicia och sara och slutade med att jag sov hos hannes. Träffade många trevliga människor under kvällen och lyckades också tappa rösten på något vis, låter förjävligt.
 
Ikväll har jag varit och myst hos julia och alicia. vi har doppat frukt i choklad och sett film. Hannes kom också och gjorde oss sällskap under filmen. Nu ska jag sova och hoppas på att min röst är tillbaka imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0