The sims abstinens

Jag är så jävla sugen på spela the sims. Min the sims 3 skiva funkar inte och jag vettefan vad det är för fel. Har försökt göra allt man kan göra och jag har gett upp hoppet. Det var nog över ett år sedan jag spelade och jag klarar fan inte mer. Det går ju såklart att ladda hem, men då blir det alltid damp när man ska ladda hem kläder och möbler och det måste jag göra för det är inte kul att spela om man har fult hår, kläder eller möbler.
 
Funderar på om jag ska beställa den första jävla skivan och sen dom två som jag inte har dvs djurliv och i rampljuset. Det blir 500kr och det känns ju inte så jävla kul att slösa det på spel, men det är nästan värt det. Har hela vintern framför mig och man klarar inte en vinter utan the sims. Får lön på fredag tror jag så då måste jag fan beställa.
 
Såg nu att det här kommer ut den 5 september, så jävla kul. Då kan man leka the walking dead eller proffessor lupin när han är varulv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0