3 tjejer på fest

Hejhej hoppas ni haft en roligt påsk. Själv har jag haft det ganska kul, men har inte gjort något speciellt och inte farit någonstans heller som de flesta andra har. Lovet har jag mest spenderat med julia och alicia som fått ta upp min tid istället för min pojkvän. Han befinner sig nämnligen i New York den lilla busen, är ganska avundsjuk.
 
Imorgon ska jag, alicia och jullsan fara på sandras och hennes polares 20-års fest. Hoppas det blir kul. Har mina aningar att vi kommer känna oss lite utanför då vi bara kommer att känna varandra där haha, men det kanske spriten kan hjälpa till med. Det jag längtar mest till just nu är på söndag då hannes äntligen kommer hem och jag ska få pussa på han. Han har bara varit borta i en vecka, men känns som en månad.
Vi är bäst på fest. Här är vi i ettan, vi gillade att se slampiga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0