stan

nu har jag varit på stan båda igår och idag men har fortfarande inte
hittat nånting på rean. jag har bara köpt kläder som är lika dyrt som
vanligt. igår köpte jag: en vanlig svart långärmad, en svart tröja som
är öppen i ryggen och sen delade jag och sandra på ett långt linne
med en rosett på. idag köpte jag ett långt vitt linne på jc som det är
typ fåglar, rosor och blommer på =).imorgon är det släkt träff, gud
så tråkigt. men jag kommer nog att överleva. jag har varit med
linnea både igår kväll och ikväll vi hade lika trevligt som vanligt =)
men nu ska jag städa klart mitt rum sen ska jag göra varma macker
 sen ska jag se lassemaja =)


hej då, ta vara på jullovet

svart långärmad tröja h&m 98:-


vitt linne jc 149:-


svart tröja med öppen rygg jc 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0