tjabba

äntligen fick man sova ut på morgonen, gud så skönt det var. på dagen gjorde jag inte så mycket annat än att sitta vid datorn. men då bestämde jag, linda, pia och agnes att vi skulle fara till pia och leka =), när jag kom dit så satt vi vad datorn ett tag sen kom linda också, då satt vi fortfarande vid datorn och väntadepå agnes. sen när hon kom så hade affe tydligen frågat om vi ville fara till han och se film, och det gjorde vi. vi for till affeoch såg på step brothers, den var bra :) och sen spelade vi lite guitar hero också. annars så är jag väldigt hungrig nu som vanligt. jag blir alltid jätte hungrig på kvällen, och om jag inte äter då jag är hungrig så kan jag inte sova, det är ju förjävligt. men nu ska jag gå ner och kolla om vi har nånting att stoppa i magen.

see yah tomorrow?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0