monday

igår kväll blev det att spela alias med emma, maria, rasmus, bullen och jesper. Sen sovde jag och emma över hos maria. Vi kollade på mulan och sen somnade vi. Jag hade en jätte konstig dröm, det var typ en blandning mellan top model och harry potter?. Det var att man skulle dyka under vattnet och göra en pose, sen skulle man göra nått med fingrarna så det blev en trollformel, haha ja det var skit konstigt iallafall. Nu ska jag snart på stan med min syster, jag ska kolla om jag hittar några byxor, men jag kommer säkert att köpa en tröja som vanligt. Men en mascara ska jag köpa, det vet jag. Nej nu måste jag göra mig klar. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Mor

Grattis på namnsdagen!

Glöm inte plugga!

2009-02-09 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0