skola är skit

guud vad jobbigt det är med skola, massa grejer man måste göra hela tiden.
har läxförhör imorgon på spanskan, kan lite grann. sen har jag 2 prov nästa vecka,
 och musik prov veckan därpå tror jag, ja gud ändå. imorgon ska vi ta med oss en
bok på svenskan, vi ska typ läsa i 30 minuter varje torsdag. jag ska ta en bok som
heter: vem är du?. det handlar om en kille som har dött och då ser dom att han har
massa bilder på en tjej och tidningartiklar om henne, utan att hon vet om det. lite
scary. jag har iallafall nyss föjt och handlat, jag köpte en ben & jerrys och lite choklad.
ska bli gott att äta det imorgon när jag kommer hem från skolan. nu är linnea i egypten,
gud så fuskigt, jag som ville följa med. jag kommer iallafall att sakna snuttan. imorgon
ska jag vara med emma, det känns som att det var 1000 år sen. det bli bli väldigt trevligt
att umgås med henne igen. gud vilket långt inlägg det blev, nej nu måste jag plugga på
spanskan också. vi synes

haha inte den nyaste bilden på mig och emma.

Kommentarer
Postat av: emma

nämen gud så bedårande ..

2009-02-05 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0