1 januari

2009!
det känns som om att det kommer att bli ett bra år. igår hade jag tråkigt, det blev inte att vi var med dom som vi brukade vara med på nyårs, så jag vara bara hemma och tråkade. spelade lite guitar hero och lite super mario. imorgon ska jag KANSKE till luleå det beror på om jag rymms i bilen, om jag inte får följa så tar jag livet av mig. ahah jag satt nyss och såg på det okända med sandra och mamma, och då märkte jag att jag hade legat på en choklad så att den hade smält och smetat in sig på min tröja, och då trodde mamma att jag hade bajsat ner mig så hon blev skit arg, haha jag och sandra kunde inte sluta skratta =) men nu ska jag snart gå ut med ebba, men först ska jag sitta vid datorn ett tag. HEJDÅ

kan passa på att visa några skor jag köpte förra veckan



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0