Fredag

Skönt med helg! och jag är klar med min necessär på slöjden så nu kommer jag att få sluta 11.45  varje fredag till sommar lovet!!! helt underbart. Vi hade konditions test idag på gympan, var ett av det jobbigaste jag har gjort på en längre tid, jag har ju inte den bästa konditionen. Jag fick iallafall 21 sekunder bättre än förra året ;). Har ingen aning om vad som händer ikväll med det får vi väl se om!


Själv tycker jag att den blev jätte ful och kommer knappast att använda den, pluss att den redan gått sönder i den högra öglan.

Kommentarer
Postat av: agnes

du sluta 11.45 = ja får cykla ensam på fredagar:(

2009-05-08 @ 18:46:11
URL: http://agneslofroth.blogg.se/
Postat av: Mor

Precis en sån som jag önskat mig i mors dags present :)

2009-05-08 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0