Min kväll

Jahapp vad ska man hitta på en tisdagskväll som denna, jo jag har bästa lösningen. Man lägger sig i sängen med en katt eller annat djur man har tillhands t.ex. en axolotl (en typ av vattenlevande salamander). sedan sätter man på en film man tycker är bra. Jag föredrar svenska filmer som t.ex. bert, eva och adam eller någon
mysig julkalender. När allt det är fixat fattas bara något gott tilltugg och en god läsk (helst cola).

Såhär ser då min kväll ut. Jag gjorde ett helvetes fult collage för att det skulle se lite trevligare ut. Kvällen består då av: en ful katt, cheez ballz, choklad, cola och en film. Kände mig tvungen att se den där filmen för att jag har så mycket nazister runt mig för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0