Kattungar!!

Hej bloggen min. Det har inte hänt så mycket i mitt liv sen sist vi sågs. I helgen har jag varit med Ludwig och haft det trevligt. Idag har jag faktiskt arbetat lite på gården med att plocka ogräs från gruset, väldigt kul. Imorgon är det jobb igen fyfan i helvetet, men nästa vecka är jag ledig.

Jag fick just veta att vi ska ta hand om 2 kattungar i en vecka!!! jag är så himla glad. Dom är vildkatter så dom kan bara vara inne på rummen och man måste mata dom med välling. Imorgon efter mitt jobb ska vi fara och kolla på dom och förhoppningsvis följer dom med hem redan då!

Jag och Sandra är mycket glada över det.

Kommentarer
Postat av: Mor

Ni kommer att skrämma kattungarna om ni ser ut så där!

2011-07-11 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0