Mitt sims


Såhär ser mina barn oftast ut när dom har kommit till världen i mitt spel. Från början när dom är spädbarn är dom bara ett beiget sträck som far upp i skyn. Då måste jag göra så att dom fyller år och blir småbarn istället. Då utvecklas dom till skapelsen ni kan se på bilden.

Anledningen till att det blir såhär är för att jag laddar hem kläder till mina simmar och då på något konstigt sätt hamnar endel vuxenkläder där barnkläderna ska vara. Mitt barn har alltså en skitsnygg tröja och ett par snygga vita läderboots på sig som egentligen är till en vuxen.


Kommentarer
Postat av: irma

HAHAHA vet precis vad du går igenom, har haft samma problem i åratal... det är grymt smexigt. kul att man typ inte kan göra något med ungen sen heller för allt laggar fast..

2011-06-23 @ 23:56:25
URL: http://irmaohlund.blogg.se/
Postat av: agnes

hahah samma problem...man får avinstallera dom kläderna om man nu hittar dom. förbannat jobbigt

2011-06-24 @ 01:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0