HEMMA

Äntligen hemma från Stockholm! jag har haft det jättekul på resan förutom att mina fötter inte klarade av att gå i converse hela helgen. Nu ska ni få höra lite av vad som hänt på dagarna.

På Fredagen började vi med att shoppa till klockan 3. Jag köpte 2 linnen och ett par shorts. Efter det for vi tillbaks till hemmet och sen vidare till Grönan. Jag höll på få hjärtattack när jag skulle åka Insane både före och under resan, men efteråt var det ganska kul.

På Lördagen for vi till Skansen och kollade på det fina djuren (jag har jätte många fina djur att visa sen). Sen for vi och kollade hur det såg ut inne i Riksdagen. Det var inte lika kul, men det var coolt där inne. På kvällen for vi på bio och såg Pirates of the caribbean 4, den var ganska bra.

På Söndagen for vi på tekniska museet, det var inte så kul. Vi såg först en lärofilm om rymden i 4d, sen kollade vi på nasa utställningen. Efter det for vi en liten sväng på stan igen och jag köpte ett halsband till syster. Sen var det dags att äta sen fara hem.

Dessa kändisar såg jag: Johan palm, Dessie och hon som var med i Total black out förra veckan som tyckte att en kille var sexig när hon kände på han.
        

Kommentarer
Postat av: rebecca

Pirates of the caribbean 4;)

2011-05-23 @ 12:59:51
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0