Rollspel och fest

så jävla skönt med lov! hatar skolan. I fredags hade vi FN rollspel på skolan och det var inte det roligste jag gjort. Jag är inte så jävla bra på debattera, särskilt inte när jag inte vet så mycket om vad vårat land tycker och saker. Det var inte så jävligt som jag trodde det skulle vara iaf, så jag överlevde.

Igår for jag och matte på fest till mella. Det var inte så kul eftersom vi var nyktra, men trevligt att träffa lite folk. Tyvärr så blev det lite kaos och bråk på slutet, men det löste sig tror jag.

                                            Här var jag redo för rollspel, jag var från kina och hette Li Fei Ning.
                                       

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken söt liten kines <3

2012-04-09 @ 01:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0