Det är så jag lever mitt liv, brudar, weed och vitt vin

Tänkte bara säga att jag lever till er som trott att jag varit död. Har inte gjort så mycket förutom att jobba fyfan. Nu väntar den sista veckan med jobb!! sen är jag ledig en vecka tills skolan börjar om. Kan inte fatta att sommaren har gått så fort och att den sög. Har ju bara varit dåligt väder tame fan.
 
I fredags var det egentligen tänkt att jag skulle festa med linda, emma och josse wn, men linda kunde inte tyvärr. Istället blev det att jag och emma for till josse med några andra ursvikare. Hade riktigt kul! fattar inte varför jag inte är med emma oftare, måste ändras på!
 
Vaknade upp på lördagen bredvid hannes som följde och sov hos mig. Var länge sedan jag hade en sån där jävla bakfylla, men det är smällen man får ta. Följde hannes hem vid 4-5 där vi åt grillat till middag, gottgott. Resten av kvällen såg vi film, myste och badade jacuzzi. Bra avslut på veckan! Nu ska jag kriga sista veckan sen ska jag njuta som fan av att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0