Handikappad

Hejhej, sorry för att jag har varit lite frånvarande. Jag skrev ju tdigare att jag skulle njuta av den sista veckan jag var ledig, men det blev ändrade planer. Förra tisdagen ramlade jag med moppen, bra som jag var. Det resulterade i en stukad fot, hål i armbågen och massa skrapsår. Jag fick alltså ligga i sängen hela min lediga vecka eftersom det gjorde så jävulst ont att gå på foten.
 
Den har fortfarande inte blivit bra, jag haltar mig fram och blir mobbad på skolan. I helgen hoppas jag iallfall på att jag kan fara och festa lite så jag får ha nått roligt här i livet. Det skulle vara perfekt att ha rullstol på fest. Då skulle jag slippa att gå på min onda fot och riskerar inte att andra trampar på den eller att jag faller. Någon som har en rullstol att låna ut? ring mig.
   

Kommentarer
Postat av: Mor

Hahaha Fanny, det var en rolig bild!

2012-08-22 @ 23:01:26
Postat av: Mor

Det är väl inte weed du har i pannan!!!

2012-08-22 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0