Regnbågsfärgat glitter, vad vacker du är (gissa filmen)

Den här helgen har bestått av fest och mys, dom två bästa sakerna som jag gärna vill ha varje helg. Idag började jag om att jobba.. känns förjävligt. Det värsta jag vet är att stiga upp tidigt på morgon fyfan, vill bara sova. Det enda positiva är pengarna. Får tänka på lönen varje gång jag skurar en toa.
 
Det känns inte så jävla kul att maskinen och systersol är på torsdagen på trästocks=ingen fest för mig om jag inte vill vara död på fredagen. Är dock jävligt taggad på att fara på pdol nästa vecka med mina sötnosar julia och alicia. Nu ska jag spela lite av mitt nya favoritspel cooking academy sen ska jag göra nån mat.
 
Me and my sexy sluts

Kommentarer
Postat av: Alicia

WEEII TAGGA SOM FAAN!!!

2012-07-16 @ 19:18:20
URL: http://trillingar.blogg.se
Postat av: Mor

FANNY!!! Man kallar inte sina kamrater så där!!!

2012-07-16 @ 23:19:46
Postat av: Mor

Visst har du berättat för dina kamrater att mamsen och pappsen ska med till PDOL?

2012-07-16 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0